فاطمه افشاری

🧠 همواره برای کشف حقایق و چرایی زندگی به راهنمایی شما دوستان منتقدم نیازمندم...

فاطمه افشاری

🧠 همواره برای کشف حقایق و چرایی زندگی به راهنمایی شما دوستان منتقدم نیازمندم...

نوشته های کوتاه فاطمه افشاری

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نه یاد می‌کنی مرا...

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۸ ب.ظ | فاطمه افشاری | ۰ نظر

نه یاد می‌کنی مرا، نه بی‌قرار می‌شوی
دوباره می‌کُشی مرا، چو انتظار می‌شوی

ستاره می‌شوی سپس، دلم تو را تو را تو را
کمی بهار می‌شوی، دوباره یار می‌شوی

چگونه می‌شود به من تو هم کمی بها دهی
بها دهی کمی به من، تو یار غار می‌شوی

تو گر ازآن من شوی دلم تو را نمی‌دهد
به هیچ کس به جز خودم، تواحتکار می‌شوی

تو چون منی!؟ نه! بیشتر... تو عینمی ستاره‌ام
میان قلب من ببین ڪه استتار می‌شوی

سخن زیاد شد ز بس دلم تو را بهانه کرد
گلایه می‌کنم سپس تو سبزه‌زار میشوی

به باد می‌روی و من ز انتظار می‌روم
ز حال و باز بی‌خبر ز حال زار می‌شوی

چرا نمی‌شود به من تو هم کمی بها دهی
نه یاد می‌کنی مرا، نه بی قرار می‌شوی!

 

شعر: فاطمه افشاری

  • فاطمه افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.